Pečiatky, ktoré nájdete v mojom obchodíku sú moje vlastné návrhy. Ak si objednáte z mojich hotových návrhov z ponuky, cena zostáva /mená a dátumy upravím v tejto základnej cene/.
Sú tu pečiatky na označenie kníh EX LIBRIS, na označenie vlastných výrobkov alebo výrobu visačiek, či tvorbu HANDMADE, svadobné pečiatky a pečiatky na keksíky.
Ak si viete dodať vlastnú grafiku, vyrobím aj takéto razítko, ale grafika musí byť vopred zaslaná a odkonzultovaná. Podklady musia byť v dobrom rozlíšení ako jpg. alebo v krivkách /Corel/. Grafika musí byť len čierna na bielom podklade. /bez farieb a odtieňov šedej/.
Základná jednoduchá úprava
Ak sa vám páči niektorá pečiatka z môjho obchodu, ale chceli by ste na nej len jednoduchú úpravu, napríklad vymeniť obrázok, alebo skombinovať moje dve pečiatky pri zachovaní pôvodnej veľkosti, jej cena sa navýši o 3 eurá.
Takúto pečiatku si môžete objednať TU.
Výroba úplne nového nárhu pečiatky
V prípade, že chcete vyrobiť vlastnú, jedinečnú pečiatku, toto treba konzultovať a cena sa nedá dopredu určiť, bude závisieť od zložitosti spracovania grafiky a veľkosti pečiatky. Napíšte mi vašu predstavu do správy a ak to bude možné, rada vám aj takúto pečiatku vyrobím. V tomto prípade bude doba spracovania cca 2 - 4 týždne. Cena bude od 15 eur.
niekoľko ukážok z mojich pečiatok na želanie:
Hodnotenia predajcu NoiArt od kupujúcich
Papier kvalitný, krásna potlač i kvalitne zabalený výrobok, som veľmi spokojná
Krásna práca a veľká ochota. Ďakujem
Rychlé bezproblémové vybavenie objednávky.
Rýchle doručenie, kvalita obálok bola výborná, sme spokojní.
Veľmi pekný dizajn a dobrá veľkosť kartičiek.
Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥
♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.
♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.
♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.
♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.
♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!
V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.
♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.