Domov » Žurnál+ » Autor: Jakub Jakab

Žurnál+

Pošta naša každodenná

Jakub J. » 2012-01-06 16:38:44 /  8 komentárov / 13 lajkov

Aj vy využívate služby Slovenskej pošty s takou radosťou ako ja? Nedá mi neskomentovať toto "nútené zlo", ktoré je páchané na -dovolím si povedať- všetkých jej zákazníkoch.
Považujem sa za džentlmena, takže je u mňa samozrejmosťou, že keď komunikujem so ženou, tak som k nej milý. Preto nedokážem pochopiť, že aj vďaka toľkej milosti na mňa tetula za okienkom už od začiatku zazerá a správa sa ku mne ako k vrahovi, ktorý hádam v balíku posiela časti tiel svojich obetí.
Aj preto som si k pošte vybudoval určitú averziu, no aj tak som nútený jej služby využívať. Na pošte sa snažím zdržiavať čo najkratšie - preto si všetky náležitosti vybavím doma - vytlačím si poštovú sprievodku, vypíšem šek a na poštu si prídem takpovediac len pre pečiatku v nádeji, že nedojde ku komplikáciám.

 

  • Dobrý deň prajem, tento balík by som chcel poslať poistený prvou triedou.
  • (zobratie balíka bez slov, položenie na váhu..) A toto čo tu máte poškrtané? Krehké, Infoweb, to chcete? To nemôžete takto mať, Infoweb je od nového roka zrušený, boli problémy s tým internetom. Tu máte sprievodku a vypíšte mi to ešte raz, ja vam to tu nebudem škrtať. A tu na balíku si napíšte adresu odosielateľa a prijímateľa, lebo to sa frankuje.

 

Obvyklá situácia. Už ma nebaví desiaty krát vysvetlovať, že ak je súčasťou sprievodky Adresný štítok, tak nie je potrebné písať adresu aj na samotný balík. Nebaví ma vysvetlovať, že nie je môj problém že oni majú chybné poštové sprievodky na ktorých sa dá zaškrtnúť služba ktorá je zrušená. Úsmev ma hneď prešiel, bez slova znova vypĺňam sprievodku rukou, píšem adresu na balík a pani poštárke podávam mojich 4,60 €, ktoré si odo mňa vypýtala. Mimochodom o 20 centov viac, ako by mala zásielka stáť podľa cenníka. Nech si ich užije.

Čakám a dúfam, že Slovenská pošta chytí nového ducha, ktorý s podobnými nemilými skúsenostami skoncuje. Veď ako každá iná firma, aj ona žije z peňazí zákazníkov a tým pádom by sa k nim mohla aj náležite správať.

Komentáre

trinitta nechyti noveho ducha, lebo maju monopol a preto si mozu dovolit byt hnusni, neustretovi, nervozni voci zakaznikom a tvarit sa, ze ich zakaznici nekonecne obtazuju kazdou svojou otazkou a dokonca svojou pritomnostou...pretoze niektore sluzby neposkytuje nik iny a niektore dalsie sluzby poskytuju aj ini, ale aj za ine ceny... a s tym zial Slovenska posta akosi rata...

2012-01-06 16:46:06

Mima_Mrvuska no to by teda mohla....nemám zatiaľ zlé skúsenosti. Nevravím, že tetule milučké a vyškerené jak paťkoruny máme na pošte my tam u nás, ale som rada, že sa aspoň zaobídem bez vražedných pohľadov...zatiaľ.

2012-01-06 16:52:23

Jaccobinho trinitta: viem, nejaká zásadná zmena sa asi ťažko udeje. ono to dúfanie na zmenu bolo len básnické vyjadrenie toho, že čakám pokým celú Slovenskú poštu kúpim ja a spravím tam poriadok :D

2012-01-06 17:35:27

bobcek neviem ja som nikdy nemala s poštou problém, dokonca tie "tety" za okienakmi sú podľa môjho názoru veľmi milé... Je to dosť ťažká práca, a očakávať od nich aby boli stále milé a dobre naladené asi nie je správne, navyše ak tam my samé chodíme zo zlou náladou nadávame im, ohovárame ich potom sa nemôžme čudovať že aj oni sú niekedy nabrúsené...

2012-01-06 20:00:38

Jaccobinho nevlučujem, že sa nájdu aj príjemné tety :) ale ja som ešte ani raz neodchádzal z pošty s dobrým pocitom alebo pocitom spokojnosti.. buď bol môj dojem neutrálny alebo negatívny, že by som najradšej tie dvere rozbil :D

2012-01-06 20:49:43

Zuziq Pošta je kategória sama o sebe... V utorok (!!!) som poslala zákazníčke tovar, poistený a 1. triedou (!!!) a dodnes neprišiel. :( My máme našťastie milé pani poštárky a nemám dôvod byť na ne nepríjemná (oni za to, čo sa deje v SP nemôžu). Prijala by som na trhu ďalšieho poskytovateľa poštových služieb (nech sa SP zapotí...).

2012-01-06 20:58:21

trinitta bobcek, mna ako platiaceho zakaznika dost malo zaujima, ze tetu za okienkom boli brucho alebo zuby, ze sa pohadala so sefom a ze ma maly plat... ja len chcem, aby rychlo a profesionalne vybavila moju zakazku, aby som dostala pravdive a uplne informacie o poskytovanych sluzbach, aby mi posta ako poskytovatel sluzieb poskytla sluzby v kvalite a za cenu, ako je stanovene v cenniku a aby ceny boli primerane kvalite poskytovanych sluzieb... nechcem, aby sa tvarili na mna ako kysla uhorka uz akosi preventivne, aby mi davali na javo, ze bezomna by mali o dost pokojnejsi den, ked chcem po nich len a len to, za co su platene a navyse sa tvarim na nich celkom prijemne... aby to, ze som stretla prijemnu postarku (ano, aj take sa obcas vyskytuju), bolo nieco uplne normalne, o com netreba tri dni rozpravat... poslednych asi 17 rokov pravidelne prichadzam do styku so zakaznikmi a nemozem si dovolit chovat sa k nim nevrlo a neochotne, bez ohladu na to, co ma trapi... tak preco by som nieco take nemohla pozadovat od zamestnancov posty?

2012-01-06 21:37:17

HyndusSid :))))))))))))))))

2013-01-09 17:55:20

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »