Aj vy využívate služby Slovenskej pošty s takou radosťou ako ja? Nedá mi neskomentovať toto "nútené zlo", ktoré je páchané na -dovolím si povedať- všetkých jej zákazníkoch.
Považujem sa za džentlmena, takže je u mňa samozrejmosťou, že keď komunikujem so ženou, tak som k nej milý. Preto nedokážem pochopiť, že aj vďaka toľkej milosti na mňa tetula za okienkom už od začiatku zazerá a správa sa ku mne ako k vrahovi, ktorý hádam v balíku posiela časti tiel svojich obetí.
Aj preto som si k pošte vybudoval určitú averziu, no aj tak som nútený jej služby využívať. Na pošte sa snažím zdržiavať čo najkratšie - preto si všetky náležitosti vybavím doma - vytlačím si poštovú sprievodku, vypíšem šek a na poštu si prídem takpovediac len pre pečiatku v nádeji, že nedojde ku komplikáciám.
- Dobrý deň prajem, tento balík by som chcel poslať poistený prvou triedou.
- (zobratie balíka bez slov, položenie na váhu..) A toto čo tu máte poškrtané? Krehké, Infoweb, to chcete? To nemôžete takto mať, Infoweb je od nového roka zrušený, boli problémy s tým internetom. Tu máte sprievodku a vypíšte mi to ešte raz, ja vam to tu nebudem škrtať. A tu na balíku si napíšte adresu odosielateľa a prijímateľa, lebo to sa frankuje.
Obvyklá situácia. Už ma nebaví desiaty krát vysvetlovať, že ak je súčasťou sprievodky Adresný štítok, tak nie je potrebné písať adresu aj na samotný balík. Nebaví ma vysvetlovať, že nie je môj problém že oni majú chybné poštové sprievodky na ktorých sa dá zaškrtnúť služba ktorá je zrušená. Úsmev ma hneď prešiel, bez slova znova vypĺňam sprievodku rukou, píšem adresu na balík a pani poštárke podávam mojich 4,60 €, ktoré si odo mňa vypýtala. Mimochodom o 20 centov viac, ako by mala zásielka stáť podľa cenníka. Nech si ich užije.
Čakám a dúfam, že Slovenská pošta chytí nového ducha, ktorý s podobnými nemilými skúsenostami skoncuje. Veď ako každá iná firma, aj ona žije z peňazí zákazníkov a tým pádom by sa k nim mohla aj náležite správať.