Nedávno mi dlhej dobe zasvietila zákazka. Šťastná ak blcha som si ani nepozrela históriu kupujúceho. Chyba.
Zo skúsenosti viem, do koľkých dní nabehne platba od seriózneho zákazníka a kedy sa už treba mať na pozore. Toto vyzerá byť, bohužiaľ, ten druhý príklad.
Teraz by som si spomínanú históriu kupujúceho rada pozrela, ako sa správal(a) u iných predajcov. História je bohatá, to áno, ale hodnotení ako šafránu. Preto na vás, PREDAJCOVIA, apelujem zas a znova: HODNOŤTE KUPUJÚCICH!
Naozaj to nie je taký problém, spraviť dva-tri kliky navyše. Alebo áno? Odpadnú vám prsty? Alebo vás zaujíma iba váš predaj a ostatných predajcov máte na háku? Inak si totiž toto neviem vysvetliť:
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
STORNO, STORNO, STORNO - prečo storno? Nezaplatil/a alebo iný dôvod? Dve zásielky dokonca stále "čakajú na odoslanie" - jedna spred roka, jedna spred dvoch. To vážne?
Ponosy na kupujúcich sú tu podchvíľou, no ja sa, sashe predajcovia, teraz sťažujem na vás. Lebo tento obrázok hovorí o tom, že ste asi leniví, možno priam ignorantskí.
To hodnotenie nie je na parádu. Je to veľmi užitočný nástroj. Opakujem: dva-tri kliky (rovná sa dve-tri sekundy) pre vás navyše a iným predajcom tým môžete obrovsky pomôcť.