Domov » Žurnál+ » Autor: Lucia Valová

Žurnál+

Hodnotenie kupujúcich

Lucia V. » Rady a info / 2017-02-21 11:27:16 /  15 komentárov / 26 lajkov

Nedávno mi dlhej dobe zasvietila zákazka. Šťastná ak blcha som si ani nepozrela históriu kupujúceho. Chyba.

Zo skúsenosti viem, do koľkých dní nabehne platba od seriózneho zákazníka a kedy sa už treba mať na pozore. Toto vyzerá byť, bohužiaľ, ten druhý príklad.

Teraz by som si spomínanú históriu kupujúceho rada pozrela, ako sa správal(a) u iných predajcov. História je bohatá, to áno, ale hodnotení ako šafránu. Preto na vás, PREDAJCOVIA, apelujem zas a znova: HODNOŤTE KUPUJÚCICH!

Naozaj to nie je taký problém, spraviť dva-tri kliky navyše. Alebo áno? Odpadnú vám prsty? Alebo vás zaujíma iba váš predaj a ostatných predajcov máte na háku? Inak si totiž toto neviem vysvetliť:

Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia
Bez hodnotenia

STORNO, STORNO, STORNO - prečo storno? Nezaplatil/a alebo iný dôvod? Dve zásielky dokonca stále "čakajú na odoslanie" - jedna spred roka, jedna spred dvoch. To vážne?

Ponosy na kupujúcich sú tu podchvíľou, no ja sa, sashe predajcovia, teraz sťažujem na vás. Lebo tento obrázok hovorí o tom, že ste asi leniví, možno priam ignorantskí.

To hodnotenie nie je na parádu. Je to veľmi užitočný nástroj. Opakujem: dva-tri kliky (rovná sa dve-tri sekundy) pre vás navyše a iným predajcom tým môžete obrovsky pomôcť.

Komentáre

Kreatvory ja by som tu možno len rada apelovala na redakciu sashe, aby spravili hodnotenia kupujúcich "viditeľnejšie" ... my sme tu noví a priznám sa, že som o tejto možnosti ani nevedela ... pri objednávkach (keď si ja objednávam) je totiž hneď jasne ukázané, aby kupujúci ohodnotil hviezdičkami vecičky a aj predávajúceho, avšak pri mojich zákazkách je to už schované pod "Zobraziť možnosti balíka" a ja som tam veru ani neklikala, lebo mi nenapadlo, že tam bude možnosť hodnotenia kupujúceho :/ ... alebo je aj iná možnosť ako sa k tomu dostať/preklikať?

2017-02-21 12:00:55

BooBak Tak neviem, podľa mňa je to viditeľné dosť.

Tiež je fajn, ak si noví predajcovia/kupujúci najskôr prečítajú podmienky používania. Aj tie sú tam z nejakého dôvodu, nie na parádu. A výhovorky neberiem, v tom som nekompromisná.

Hore je také že "NÁPOVEDA", bod 3. Predaj -> Podbod 8. Vybavovanie zákaziek -> Podpodbod 10. Hodnotenie kupujúceho.

Naozaj to nie je problém, stačí aspoň trochu chcieť.

2017-02-21 12:10:11

Kreatvory prepáčte, ale nedá mi znova sa k tomu nevyjadriť ... ja chápem, že by to ľudia mali robiť, aj chápem, že je to tu vysvetlené, išlo mi len o to, že by som túto možnosť rada videla v Zákazkách priamo pri mene kupujúceho, nie pod Zobraziť možnosti balíka ... možno by to predajcom viac "udrelo" do očí a hneď by to odklikli ... a možno nie ...

2017-02-21 12:54:068x

evelyna To hodnotenie kupujucich ma aj pre mna velky vyznam, a tiez nie som nadsena, ked nie je vyplnene. Pretoze napr. storno dohodou je nieco uplne ine ako storno kvoli neuhradeniu platby, pripadne az neprebratej dobierke.

2017-02-21 13:11:293x

Bruno No to som aj ja stále prekvapená prečo predajca nedá hodnotenie, mám už pocit, že aj tu vládne to práve slovenské, keď niekto oklamal mňa, nech oklame aj teba...keď mne zdochla koza, nech zdochne aj susedovi. Lebo pri tom minimálnom počte hodnotení s ktorými sa stretávam to inak nevidím :/ Možno by ozaj mohlo byť na viditeľnejšom mieste a s viac možnosťami. Možno to nastaviť tak aby to predajca MUSEL vyplniť. Máme tu takú možnosť pomoci navzájom, tak by bolo dobré aby sa to využívalo na 100%.

2017-02-21 14:11:174x

studienka som tu už dva roky ale o hodnotení kupujúcich som sa dozvedela len nedávno , žiaľ nevedela som kde to hľadať.Možno aj preto,že som mala na na klientov šťastie a všetci boli z kategórie spoľahlivých.Ale zas som sa niečo nové naučila a určite to zužitkujem

2017-02-21 14:17:223x

MoPe O hodnotení kupujúcich viem, sama pravidelne hodnotím, avšak je dosť strohé. Tento žurnálik síce vítam, ale myslím, že mohol byť napísaný aj trošku iným štýlom... po vyprchaní rozčarovania a rozčúlenia :-) Zase chápem, že taký by možno nikto nečítal...

2017-02-21 14:44:5611x

pletana Tiež si myslím,že je tu kopec iných problémov ktoré sa neriešia a kopať do vlastných radov je zbytočné

2017-02-21 15:13:251x

tanilie Súhlasím. Predávajúcemu to naozaj pomôže urobiť si obraz o kupujúcom. Ja sa snažím hodnotiť každého kupujúceho a keď náhodou zabudnem, spravím tak dodatočne. Skvelé je, že sa dá ohodnotiť aj storno. Navyše sú tam pri hodnoteniach ďalšie skvelé nástroje ako odoslanie upomienky pri nevyzdvihnutí dobierky/nezaplatení - stačí len kliknúť, text je predpísaný alebo uloženie poznámky viditeľnej len pre mňa a uloženie podacieho čísla balíka. Samé skvelé veci, treba len používať ;)

2017-02-21 16:52:402x

BooBak MoPe, "iných štýlom" je písaná spomínaná nápoveda, zjavne to za 7 rokov fungovania sashe veľmi nepomohlo.

Pletana, ja si zasa myslím, že predajcovia nehodnotením kopajú do vlastných radov. Čiže je na každom, či to hodnotenie bude dávať, alebo naďalej nie a ešte sa k tomu bude tváriť urazene, lebo sa ho to zrejme týka tiež.

2017-02-21 17:05:591x

pletana Ja stále neviem kde je problém a ten podtón ako MoPe vnímam aj ja....veď zákazka je zdá sa prijatá a ak ju kupujúci neuhradí a nereaguje na správy ,tak sa dá stornovať.....nie všetci sme permanentne v sashe svete,žijeme aj v reálnom a veľa predajcov veci nahodí ,prípadnú zákazku potvrdí a odošle,to je asi všetko čo od sashe čaká.....ja hodnotenia neudeľujem priznám sa,lebo len občas mám čas si tu niečo prečítať a akékoľvek zlepšovania a aktivity tu ma skôr zaťažujú...a ako som napísala vidím tu iné problémy do ktorých by som pichla,ale už minimálne dva roky nemám pocit,že by sa dali riešiť

2017-02-21 19:28:111x

monaH.toys Ja by som napríklad ocenila, aby mi napr. prišlo automatické upozornenie zo Sashe, ak nedám hodnotenie (napr. po týždni po odoslaní), lebo často zabudnem, a potom hodnotím spätne staré objednávky naraz alebo pri veľmi starých objednávkach nehodnotím vôbec. A možno aj opačne by bolo dobré, aby kupujúcim tiež prišlo automatické avizo, nech ohodnotia predajcu.

2017-02-22 00:17:471x

LeN_TaK Myslím si, že stále platí to staré, že človek sa učí na vlastných chybách :-). Ale zároveň tiež sama neviem, či by som sa zachovala inak k zákazníkovi s "takouto" históriou alebo nazvyme to "bezproblémovou" históriou. Stále však existuje Storno zákazky :-).

2017-02-22 09:05:04

Azraelangelo No tiež si veľa krát hovorím niečo podobné ale dôvodov môže byť X prečo niekto nedal hodnotenie a nemusí ísť zrovna o to, že by dotyčný bol nezodpovedný ;) Ale dobre je že si na to poukázala lebo tiež sa mi stalo parkrát, že som nevedel čo robiť... či balík poslať alebo požiadať o storno. Možno by bolo dobré skôr rozšíriť možnosť hodnotenia kupujúceho. Stalo sa mi niekoľko krát, že som dostal zákazku a dotyčný mal vo svojej histórií snáď všetky možné hodnotenia alebo hodnotenia nemal a nevedel som čo robiť no nakoniec sa ukázalo, že je všetko v poriadku :) Zatiaľ som stornoval len dve zákazky z toho len jedna bola taká kedy som "naletel". Na druhú som si už dal pozor. Tuším doteraz neprečítala správu, ktorú som jej poslal.

Ale niektorí kupujúci sem podľa mňa prídu len dať vec do košíka a objednať a viac sa už na sashe neukážu a už len čakajú kedy im príde balík.

2017-02-23 12:16:581x

MirianaOli Super žurnál. Súhlasím, lebo na predávajúcich je hodnotenie viditeľné a o kupujúcich je to nie tak viditeľné! Fajn, že na toto niekto poukázal:) Držím palce a želám všetko len to najlepšie medzi nami Sashenkami a veľa dobrých, zodpovedných a vďačných zákazníkov:)

2017-02-25 10:35:191x

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »